mamali1383ch

mamali1383ch

توسط ۲ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

سرمایه گذاری روی زمین کجا بهتر است؟

یکی از رایج ترین و بیشترین سوالاتی که افراد میپرسند ، کجا زمین بخریم بهتر است؟ ما در تیم زاویلا قصد داریم چند منطقه روبه رشد در نزدیک تهران را به شما معرفی کنیم تا سرمایه گذاری بهتری داشته باشید. خرید زمین در کردان امروزه بسیار سر زبان ها افتاده که در ادامه چند منطقه در کردان را به شما معرفی میکنیم.

 

بهترین منطقه برای سرمایه گذاری

کردان کرج مجموعه ای از استان البرز است که در چندین ماه اخیر در بین اشخاص برای خرید زمین و حتی سرمایه گذاری رواج پیدا کرده است. کردان چندین زیر مجموعه در خود جای داده که هرکدام از آن مناطق چندین روستا در خود دارند که قیمت متفاوتی دارد. میخواهیم چند منطقه خوب را که هم قیمتی مناسب و هم ارزش بالایی دارد که میتواند سود آور باشد به شما معرفی کنیم.

 

سهیلیه: سهیلیه که در کردان است بهترین منطقه ی کردان محسوب میشود. یکی از محبوب ترین روستا های سهیلیه ، لشگرآباد است که قیمت زمین در این روستا از 7 میلیون به بالا معامله میشود . اما روستایی ارزان تر در سهیلیه ، روستای آغچه حصار میباشد که قیمتی بین 6 تا 10 میلیون محاسبه میشود و مشتریان زیادی دارد .  یکی دیگر از روستا های معروف در سهیلیه ، اغلان تپه است که مانند لشگرآباد محبوبیت بالایی دارد ااما قیمتی بسیار ارزان تر از دو روستای دیگر دارد . قیمت زمین در این روستا از 4 تا 6 میلیون است که مناسب برای سرمایه گذاری است . 

 

تهراندشت: تهراندشت یکی دیگر از منطقه های کردان است که به بهشت گمشده معروف است . این منطقه سرسبزی و آب و هوایی بینظیر دارد . تهراندشت هم مانند سهیلیه چندین روستا دارد که قیمت آن هارا به شما اعلام میکنیم. روستای سرخاب بهترین روستای تهراندشت است که قیمت در این روستا از 4 تا 6 میلیون حساب میشود . اما نکته ای که در تهراندشت قابل توجه است ، قیمت زمین در کردان تهراندشت با توجه به امکانات آن زمین محاسبه میشود برای مثال ، زمینی با متراژ 300 متر دیوار کشی شده و دارای منابع آب و برق گاز حدود 1 میلیاردو نیم قیمت دارد از طرف دیگر زمینی با همان متراژ اما بدون دیوار و منابع حدود 1 میلیارد قیمت دارد .

 

چهارباغ: یکی دیگر از منطقه های کردان چهارباغ است که زیبایی و ارزشی بالا دارد . روستاهای الهیه ، رامجین ، دهکده ورزشی در این منطقه وجود دارد . قیمت زمین در الهیه نسبت به روستای دیگرش بالا تر میباشد و تنها دلیل آن لاکچری بودن (تمامی مناطق و روستا های کردان لاکچری هستند ) است . چهارباغ هم همانند تهراندشت قیمت های نزدیک بهم دارند.

 

اما در خود کردان دو شهرک بی نظیر و فوق لاکچری وجود دارد که به منطقه ثروت مندان معروف است . طاووسیه یکی از لاکچری ترین و خوش آب و هوا ترین شهرک ها در کردان است که قیمت زمین در طاووسیه کرج از 7 میلیون تا 18 میلیون محاسبه میشود. 

یکی دیگر از شهرک های لاکچری در کردان زعفرانیه است که قیمتی مانند طاووسیه دارد . این دو شهرک به کردان زیبایی خاصی بخشیده اند و دلیل آن باغ ویلا و ویلا جنگلی های بسیار مدرن این شهرک هاست.

 

آیا خرید زمین خوب است؟

سوالی که افراد میکنند این است که آیا خرید زمین خوب است یا نه؟ برای پاسخ باید بگوییم با این وضعی که قیمت ها روز به روز در حال افرایش است ، بله بسیار خوب است چرا که قیمت زمین در کردان از دوماه اخیر تا کنون یک میلیون افزایش داشته است.

 

سخن آخر

سایت زاویلا یکی از بهترین و حرفه ای ترین سایت ها در حوزه خرید و فروش زمین میباشد شما میتوانید با ورود به این سایت و در قیمت منو وارد بخش زمین ها شوید و زمین مناسب خود را پیدا کنید . ما در تیم زاویلا با داشتن مشاوران حرفه ای به صورت 24 ساعته کنار شماییم تا با اطمینان و راحتر خرید کنید . زاویلا کنار شماست.

 

  

mamali1383ch
mamali1383ch

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋